søndag 14. august 2011

Til Mamma :)

Den 15.11-1988 kl 03.00
fikk jeg møte verdens beste dame,
det var moren min <3

Er ikke moren min ei snerten dame? ;)
She's simply the best <3



Mamma er min aller beste venn som jeg kan dele alt med <3
Er det en person som virkelig kjenner meg så er det henne <3
Vi har bestandig hatt et godt forhold til hverandre men båndene våre 
ble nok ekstra sterke i den tiden jeg fikk kreft for da var
hun sammen med meg så og si 24/7...
Vi har gått igjennom mye sammen på både godt og vondt <3
Det går ikke EN dag uten at jeg snakker med mamma, 
jeg må snakke med henne eller høre fra henne hver dag ellers blir jeg gal ;)
Jeg er glad for at man har mødre for jeg vet absolutt ikke hva jeg skulle
ha gjort uten min mamma,  
hun betyr altså så utrolig mye for meg <3






Dette er en morsdags sang men passe så bra med tanke på teksten <3

Mom's song by
Mary-Kate & Ashley Olsen

Moms are special people
They hug you all the time
They help you do a lot of things
You might be scared to try
They take us to the playground
The movies and the zoo
Mom, we're really lucky
Cause we've got you

When we get in trouble
As little angels can
We know we're gonna get that look
From our biggest fan
She let's us know we messed up
And sometimes she gets mad
But even then, she's
still the best mom
Two kids ever had

Oh, Mother, we need you every day
We think we'll keep you
Oh, Mother, we love you
Even more than songs can say

You're funny and you're smart
You finish what you start
If we could, we'd elect you
President of the Mothers
No matter where you go
We hope it always shows...
You're the very best Mom we know

Oh, Mother, we need you every day
We think we'll keep you
Oh, Mother, we love you
Even more than songs can say

You're the very best,
specialest person in the world



Ubeskrivelig glad i deg mamma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar