fredag 5. august 2011

Home sweet home :)

God kveld alle sammen <3

Etter 3 uker med ferie så er vi hjemme i Stavanger igjen :)
Har vært noen kjempe flotte uker i Moss hos Svigermor og resten av familien <3
Den siste uken har vært helt forferdelig varm... Er bra ille når man må gå inn for å lufte seg :p
Enda godt var det at svigermor og Jøran har varmepumpe med aircondition for ellers hadde
ikke jeg overlevd den siste uka i Moss :p NEI jeg overdriver ikke, for dere som bor eller har vært på ferie på Østlandet skjønner hva jeg snakker om :)

Er veldig rart å tenke på at om 3 uker så er prinsen vår 2 måneder allerede :)
Han er virkelig en gutt som ikke vil være liten, han spiser kjempe godt og har gått opp kjempe mye :)
Da han kom til verden veide han 2660gr og vi veide han nå på Onsdagen som var og da veide han 4055gr :)
Han er begynt å vokse litt ut av str 50 så vi begynner smått å hoppe over til 56 :)

Er også godt å ha prinsessa vår hjemme igjen etter en lang ferie for henne nordpå hos moren min :)
Hun har vokst kjempe masse å blitt stor jente :) Er helt utrolig rart å tenke på at hun begynner i barnehagen om litt over en uke :) Men hun kommer nok til å stor kose seg tror jeg :) Blir godt for henne å være lamme barn på hennes egen alder enn å bare være hjemme sammen med oss :p

Kjæresten min begynne i jobb om litt over en uke også så det blir også rart...
Da kommer han til å være borte fra klokka 06.00 til 18.00 om dagene...
Han jobber altså ikke så lenge men er ett stykke å reise med buss til jobben så derfor blir han så lenge borte om dagene og noen dager kan det jo kanskje bli overtid? Hvem vet? Ikke vi :p

Nei nå skal jeg slappe av i sofakroken sammen med min kjære så dere
for kose dere videre denne fine Fredagen :)


God natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar