fredag 19. august 2011

Tanker,ideer & drømmer...

Heisann folkens :)


Mye har skjedd,mye ser jeg frem til, mye ønsker jeg og mye drømmer jeg om :)


Mye har skjedd:

Sykt denne uka har gått fort :)
Kjæresten har begynt som lærling i Baker Hughes og trives der :)
Prinsessa vår er begynt i barnehagen å stortrives der, kommer godt overens
med de voksne og leker godt med ungene :) 
Jeg og prinsen vår har vært hjemme om dagene å vasket,tørket og brettet mye klær <3
Jeg er blitt et helt nytt menneske og blitt en ordentlig husmor :p
Før var det kjæresten som vasket kopper,vasket flasker og kokte de,lagde mat,vasket klær...
Ja han gjorde all husmor jobben som egentlig er min jobb :p
Men nå har jeg skjerpet meg å tatt over den jobben :)
Kjæresten måtte mase på meg før for å få meg til å gjøre noe her hjemme :p
Men nå er det motsatt :p haha xD
Men det er skikkelig deilig å ha noe å gjøre :)

Jeg koser meg masse som 2 barns mor,kjæreste/samboer og husmor <3

Mye ser jeg frem til:

Jeg ser frem til den dagen jeg havner på skolebenken igjen å kan begynne å
studere det jeg virkelig brenner for: MUSIKK <3
Gleder meg som en liten unge på selveste julaften :)
Jeg og legen min er blitt enige om at når prinsen er stor nok til å gå i barnehagen så
skal jeg studere og ikke jobbe for vi har funnet ut at det er det beste for meg :)
Så det er virkelig noe jeg gleder meg til altså :)

Jeg ser også frem til den dagen økonomien vår er en del bedre så
man kan ta seg et lite lån å kjøpe oss bil :)
Er det noe vi virkelig savner og trenger så er det bil :)
Da kommer man seg fra A til Å uten å måtte tenke på å rekke bussen :)
Vi har begge to lyst på Toyota Avensis for den har god plass :)
Det er en skikkelig familie bil som vi drømmer om :)


Mye ønsker jeg:

Om ikke lenge så skal jeg til min fastlege på etterkontroll etter fødselen :)
Da er det mye jeg skal ta opp med han som jeg vil ha informasjon om og få svar på :)
Som dere vet så har jeg skoliose (skjevhet i ryggen) og plages en del med rygg,nakke og skuldre, derfor skal jeg få hørt med legen om jeg på noen måte kan få dekt til å ta en brystreduksjon :)
Jeg har den dag i dag I-cup i bh størrelse så de er ganske store og tunge...
Derfor vil jeg få dem litt mindre og få de strammet opp litt
for de er begynt å henge litt etter disse svangerskapene jeg har vært gjennom :)
Så jeg håper virkelig at det er noe som legen ser som en nødvendighet
 for meg med tanke på ryggen min :)

Jeg kunne også ønsket meg å få strammet inn magen litt for har litt
mage som bare henger etter den siste fødselen...
Men det er vel noe jeg kan se langt etter for det er noe jeg må betale selv...

Jeg har også begynt å vurdere om jeg vil ta laser behandling for å få
fjernet arrene etter operasjonene da jeg hadde kreft,
jeg takket nei til det da jeg fikk tilbudet rett etter operasjonene men
at jeg kunne komme tilbake senere for å få jobben gjort :) 

Alt dette vil jeg gjøre kun fordi jeg vil føle meg vel og få en bedre selvtillit :)


Mye drømmer jeg om:

Jeg har vært veldig i drømmeland i det siste når det gjelder hus kjøp :)
Gleder meg sykt mye til den dagen kommer så jeg kan ordne og styre som
jeg selv vil med å dekorere og møblere :) Er det noe jeg liker så er det interiør, men er ikke så mye man kan få gjort som man egentlig vil gjøre når man bare leier hos noen...
Det morsomste hadde jo vært å kjøpt seg en tomt så man kunne bygd drømmehuset :)
Det er også noe jeg drømmer om :)


Vel,vel... kom ikke på så særlig mye mere :)
Så dere får ha en god helg alle sammen <3
Vi skal ihvertfall nyte helgen sammen som en familie med
både fri fra jobb og barnehage <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar