lørdag 27. august 2011

God helg folkens :)

Nå sitter jeg og ungene i sofaen å ser barne-tv :)

Denne helgen har jeg vært skikkelig effektiv og flink, om jeg får si det selv :p

Ryddet,støvsuget,vasket & støvtørket leiligheten :)
På Torsdag bakte jeg sjokoladekake!
 I går bakte jeg 2 brød,ryddet og vasket gangen,stua og kjøkkenet :)
I dag bakte jeg boller,Støvsuget & vasket prinsessa sitt rom og tørket støv i leiligheten :)
I morgen er planen å rydde og vaske soverommet vårt og badet :)
I løpet av den kommende uka er planen å få ryddet "boden" vår :)

På Mandag skal prinsen vårs på en liten kontroll å måle lengden rundt hodet og veies :)
Er spendt på hvor mye han har lagt på seg for han er blitt en skikkelig god klump <3
Denne helgen har jeg også brukt kameraet litt så blir å legge ut bilder etterhvert :)
Er så mange som har etterlyst bilder så da får man legge ut noen ;)

Men nå skal jeg slappe videre av så vi skrives etterhvert :)
Fortsatt god helg til dere alle sammen <3

Btw, er det noen som egentlig leser bloggen min?
Legg gjerne igjen en kommentar her eller på Facebook sånn at jeg vet :)

Å er det noe dere vil jeg skal skrive om så kom med forslag da :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar