fredag 12. august 2011

God helg godt folk :)

Heisann alle sammen <3


Jeg beklager for ALT for lite blogging...
Men bloggen er liksom ikke noe jeg prioriterer så mye lengre for jeg har en
helt fantastisk nydelig familie som jeg prioriterer så mye mere <3
Nå har vi bare 2 hele dager til sammen som en samlet familie før ferien er over...
Både gleder og gruer meg...
Jeg er jo vandt med at prinsessa er sammen med meg 24/7 om dagene og
nå begynner hun i barnehagen <3
Hun er altså blitt så stor den jenta vår :)
Er vel ikke lenge før hun er ferdig i barnehagen å begynner på skolen :p

Se for en stolt storesøster hun er <3

Jeg er jo også vandt med at kjæresten har vært tidlig hjemme fra skolen og nå begynner han å jobbe som lærling fra klokka 08.00 til 16.00, men ettersom han må pendle til jobb med buss så må han dra hjemmefra klokka 06.00 og er ikke hjemme før klokka 17.30 på kvelden...
Så det kommer også til å bli VELDIG rart...
Men heldigvis blir jeg ikke helt alene om dagene for jeg har jo prinsen sammen med meg <3

Her er vi alle sammen <3
Familien min er bra fantastisk eller hva?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar