mandag 11. juli 2011

I got a feeling...

that tomorrow gonna be a good day <3

I morgen reiser vi til Svigermor og resten av Dyrkorn flokken <3
Vi gleder oss kjempe masse til denne ferien for vi trodde ikke det skulle bli noe ferie 
på oss i år men der tok vi VELDIG feil ;)

Både i går og i dag har jeg vasket klær sånn at vi har til vi skal reise :)
Så i dag er det pakking som gjenstår :)
I dag skal vi også på helsestasjonen med Kevin Tobias for å veie han :)
Er skikkelig spent på hvor mye han er gått opp i vekt for han spiser godt om dagene <3

Nei FY som jeg gleder meg til å reise i morgen :)
Mamma og Oda Linnea kommer også til Moss etterhvert så det gleder jeg meg også masse til,
begynner å bli en stund siden prinsessa vår dro nordover på ferie så skal bli godt å få henne hjem <3

Skal dere på ferie i år eller har dere kanskje vært på ferie?
I såfall, hvor har dere vært eller hvor skal dere? :)

God sommer!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar