fredag 8. juli 2011

God helg godt folk :)

Endelig helg :)

I dag har man faktisk tatt ting med ro :)
Dro inn til byen rundt 13.30 tiden for å møte noen venner som kommer nord fra :)
Var koselig å hilse på gjengen :) 
Vi ble med de litt rundt sånn at de kunne få 
shoppe men etterhvert valgte vi å dra hver for oss :p 

De dro hjem og vi dro hjem, Tommy og Kevin Tobias dro litt før meg da :)
Før jeg dro hjem dro jeg innom Prix for å handle inn kveldens middag(?) som er Taco :)
+ litt pålegg og godterier ;) 
Røyk skulle jeg også kjøpe meg... 
Gikk til den dataskjermen å trykte sånn at jeg fikk 2 stk lapper... 
Men gikk jeg til automaten etter at jeg hadde betalt for å få ut røyken? 
Nei :p 
Det glemte jeg helt av så nå sitter jeg her med 2 stk lapper som jeg har betalt for :p 
Så jeg håper jeg får tatt ut røyken i morgen på butikken, 
hvis ikke blir jeg skikkelig sinna og lei meg :(  

Nå har jeg ryddet litt og tatt ut søppelet :)
Kevin Tobias sover godt i vogna si her i stua etter et godt måltid :)
Om dere lurer så ammer jeg ikke, fant ut at jeg skal ikke bruke energi på det denne gangen...
For jeg sleit skikkelig med amminga da Oda Linnea kom til verden og fikk det ikke til denne gangen heller...
Så Kevin Tobias vokser seg stor og sterk på MME :) Vi bruker Nan1 for det er den vi brukte med Oda Linnea også :) 

Men nå begynner filmen jeg har ventet på viasat4 så vi skrives senere :)


God helg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar