søndag 10. juli 2011

Gratulere med dagen :)

For 4 år siden på denne dagen var jeg hos søskenbarnet til søsteren og lillebroren min på besøk,
jeg husker jeg våknet opp med at jeg hadde fått en sms fra mamma :)
Der sto følgende: Gratulere som tante, nå er guttene kommet :)
Jeg var helt i sjokk for terminen var jo ikke før i September så ble veldig overasket å jeg kledde på meg i full fart å løp ned trappa til Anikken (søskenbarnet) å fortalte henne den gode nyheten :)

                                                                      Andre & Patrick <3                      


Er helt sykt å tenke på at 4 år er gått allerede :)
Guttene de er blitt så store :) Er jo ikke lenge før de er skolegutter jo :)

Patrick & Andre, Tante elsker dere over alt på jord og er her for dere 24/7 <3
Gratulere som masse med 4 års dagen deres <3
Skulle ønske vi kunne kommet nordover å feiret dagen sammen med dere <3


Stor bursdags klem fra Tante,Onkel,Oda Linnea og Kevin Tobias <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar