fredag 8. juli 2011

God morgen mine lesere :)

Heisann alle sammen :)

Hatt en god natt?

Det har ihvertfall vi her hjemme, Kevin Tobias har sovet hele natten :)
Han våknet 08.14, da var han sulten så da ble det bleieskift og mating :)
Godt å få sovet hele natten :) Håper det fortsetter sånn :)

I går kom en gammel venninne til Stavanger, hun besøker en kompis her nede. 
Så i løpet av dagen drar man inn til byen for å møte henne :)
Det er ALT for lenge siden sist at vi har møttes :( 
Så gleder meg til å se henne :)

Denne helgen blir å gå ut på å vaske mest mulig klær sånn at vi har klart til vi reiser på ferie på Tirsdag :)
Gleder meg sykt til å komme meg litt bort her ifra å ikke minst møte alle sammen igjen i Moss :)
Savner alle sammen der og savner også plassen :) 
Så skal bli godt å være der noen uker før den normale hverdagen begynner igjen :p 

Tiden fremover kommer faktisk til å bli ganske rar når jeg tenker meg om...
Oda Linnea begynner i barnehagen og Tommy begynner i jobb...
Så da er det bare jeg og Kevin Tobias som blir hjemme om dagene...
Så rart det kommer til å bli... 
Tommy må reise hjemmefra klokka 06.00 hver dag og er ikke tilbake før 18.00 på kvelden... 
Kommer til å bli rart men kanskje også litt godt? 
Hmm, den må jeg tenke litt på .. hehe :)

Nei nå skal jeg kose meg med litt musikk før jeg skal finne dusjen, for det glemte jeg helt av i går :p
Ha en fin fredag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar