mandag 11. juli 2011

God kveld godt folk :)

Som dere vet så reiser vi på ferie i morgen som vi gleder oss enormt mye til :)

Som dere ser så er det tykk skrift over ferie, jeg vil da frem til at det kommer til å bli lite blogging fra meg:)
Jeg sier ikke at jeg ikke skal skrive men at det ikke blir like mye som nå :)
Gleder meg masse til å møte familien og vennene der så blir å bruke mye tid på dem og lite tid til bloggen :)
Men blir nok å oppdatere dere av og til ;) Så helt borte klarer jeg nok ikke å være :)

Nå er nesten all pakkingen overstått, er litt igjen som jeg må ta i morgen tidlig for det henger enda til tørk :)
Er litt gøy å tenke på at Oda Linnea sin første ferietur var til Moss & Kevin Tobias sin første ferietur blir til Moss :)

Men nå må jeg nesten avslutta for har en liten prins som begynner å bli sulten :) <3

See you later <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar