torsdag 7. juli 2011

God kveld alle sammen :)

Da skal jeg nok engang prøve meg på denne bloggen :)
Har en blogg på blogg.no men den skal jeg avslutte å heller starte her inne.
Er alt for mye dritt som blir kommentert der inne så er ikke særlig koselig å blogge da...
Eller hva mener dere?


I dag har guttene mine vært på kontroll på SUS for å sjekke hvordan gul soten til Kevin Tobias er,
de ringte oss senere på dagen og ENDELIG er han kvitt den :) 
Så nå slipper vi å dra på flere kontroller når det gjelder den gul soten :) 
Så i dag har vi snakket med svigermor å reiser dit på Tirsdag på ferie :)
Gleder oss masse til det for vi savner de alle sammen kjempe mye :)

Vi hadde også hjemmebesøk fra helsestasjonen i dag, det var to koselige damer som kom :)
Vi snakket om oppholdet på sykehuset,fødselen,Oda Linnea og planer fremover :)


Kevin Tobias veier snart 3kg :) 
Fikk sjokk da hun sa det til meg for trodde ikke 
han skulle gå så fort opp i vekt, men han er jo kjempe flink å spise :)
Han gjør jo ikke annet enn å spise,sove og gjøre i bleien sin ;)
Er det noe vi kan så er det å lage barn ;)

Jeg må også få lov i dette innlegget å takke min kjæreste og eneste søster Charlotte for hjelpen 
med denne bloggen :) Skjønner ikke så mye enda men hun lærer meg nok litt etter litt :)
Henne finner du om du klikker deg inn på denne linken: http://charlotteah.blogspot.com/

Nå skal jeg ut på trappa å lufte meg litt før jeg skal ta meg 
en god og avkjølende dusj for jeg har hetetokter til de tusener altså :/
Er ganske irriterende for er hver kveld så sitter jeg med disse hetetoktene...
Men er vel noe som forsvinner etterhvert, HÅPER jeg :p


Vel,vel... Takk for meg så skrives vi i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar